Friday, 26 October 2012

Impian Yang Di Cancel

(Gibson SJ-200)

 first time aku nampak gitar ni, aku dengar bunyi dia, aku terus suka. dengan kata lain, Noel Gallagher, Yusuf Islam pun pakai gitar ni juga. tapi bila aku tahu harganya, aku rasa memang aku hidup dalam kotak la lepas beli. aku bukan kaya pun. kumpul-kumpul duit, confirm terpakai punya. dua tiga tahun macam tu, fed up la. maka aku sudah tak mahu beli dah gitar ni. tak sanggup aku hidup dalam kotak. tunggu la aku jadi retis dulu, aku beli 30 biji terus. buat hempuk kepala fan Justin Bieber.

 (epiphone EJ-200)

maka dengan ter-cancel-nya membeli Gibson SJ200, aku nak kejar gitar ni pula. Epiphone EJ200. bunyi memang ada lain sikit. berat pun lagi berat dari gibson tu. harga... tak boleh buat aku hidup dalam kotak. hahahahahahaa. itu paling penting. dah dapat esok beli sticker gibson, tampal kat kepala. settle masalah!

tunggu la kau syaiton! aku beli kau, simpan dalam almari!

Azrul Maulud

No comments:

Post a Comment